A která je tvá nejoblíbenější část dne?
Školní jídelna
Školní jídelna-výdejna s kapacitou 130 míst se nachází v objektu školy Cyrilská. Komfortní výdejna stravy nabízí výběr z nabídky 3 jídel. Dodavatelem stravy je od září 2024 Odborné učiliště a praktická škola, příspěvková organizace, Lomená 530/44, 617 00 Brno. Dietní stravu dodává Střední škola polytechnická Brno, příspěvková organizace, Jílová 164/36g, 639 00 Brno.
Základní informace
Výdej obědů probíhá v době od 11.40 do 13.45 hod. Každá třída má v této době jednu volnou vyučovací hodinu.
Stravovací systém využívá bezkontaktních čipů (ISIC karty) pro objednávání a odběr obědů a umožňuje objednávání z libovolného PC připojeného k internetu.
Jídelníček najdete na strav.nasejidelna.cz.
Objednávání a odhlašování obědů
Objednávky obědů se provádějí prostřednictvím elektronického terminálu umístěného u jídelny nebo on-line webovou aplikací (strav.nasejidelna.cz).
Běžnou stravu lze objednat nebo zrušit nejpozději 2 pracovní dny předem do 24.00 hod. Po tomto termínu lze stravu objednat nebo zrušit pouze pomocí režimu Burza, a to pouze v případě, že je v Burze k dispozici nabídnuté jídlo. Za nabídnuté jídlo se Vám vrátí peníze pouze v případě, že tuto nabídku z Burzy využije jiný strávník. V opačném případě Vám objednávka propadá a systém platbu odečte.
Objednávku dietní stravy je možné učinit 2 dny předem do 12:00 hodin, odhlášení je možné den dopředu do 12:00 (místo původních dvou dnů).
Do pracovních dnů se nezapočítávají dny volna udělené ředitelem školy a dny označené jako školní prázdniny. Za objednávání a případné rušení objednávek si zodpovídá každý strávník sám.
Platby obědů
Od 1. září 2025 hradí žáci ve věku 11-14 let za jeden oběd 41 Kč, žáci ve věku 15 a více let 45 Kč. Nabízíme bezlepkové stravování, cena obědu je 47 Kč, resp. 50 Kč.
Zálohy na stravování se hradí dopředu na účet školy č.: 19-5174690227/0100. Platbu lze provádět jednorázově (měsíčně, čtvrtletně atd.) nebo trvalým příkazem. Při platbě je důležité správně zadat variabilní symbol (ID žáka), aby byla platba správně přiřazena. Pokud strávník nemá finančně krytý účet záloh, terminál objednávku oběda nepotvrdí. Přeplatky se automaticky převádějí do následujícího školního roku. Vyúčtování a vrácení přeplatků se provádí při ukončení studia strávníka nebo při trvalém odhlášení ze stravování. Přeplatky záloh budou poukázány na účet uvedený na žádosti o vrácení peněz. Žádost lze zaslat i elektronicky na adresu sedlackova.o@gymkren.cz.
Další informace
Podrobnější informace jsou uvedeny zde:
Vnitřní řád školní jídelny (aktualizace 1. 1. 2025)
Směrnice k poskytování školního stravování (aktualizace 1. 9. 2025)
Objednávka obědů přes internet: ZDE